fredag den 3. august 2012

Oh my Gosh...

Jeg er sådan en person, der hele tiden går igennem faser, eller "diller" hvad angår mad (og nu ved jeg godt hvordan det kan læses) og generelt bare andre ting i livet. Får jeg et par sko jeg er glad for, så går jeg KUN i dem, til de er helt slidt op. Det samme gør sig gældende på madfronten. Jeg kan have en fase, hvor jeg helt tvangsneurotisk bager cupcakes, så bager jeg i løbet af kort tid 10-15 forskellige slags indtil jeg er kommet frem til den HELT rigtige opskrift. Eller laver vietnamesisk mad så det står ud af ørerne på min mand, alle vores venner og til sidst mig selv. Lige for tiden er det vegetarlivsstilen der har fanget mig - og det er i høj grad på grund af de lækre måltidskasser fra Aarstiderne. De sidste 2 uger har jeg ikke mindre end 3(!) gange spist TOFU, og endda med stor nydelse - noget jeg rent faktisk aldrig havde forestillet mig skulle ske. Og de dage hvor madplanen ikke er forudbestemt, der har jeg også guffet vegetarmad. Lækre salater, tærter og så en fantastisk grøntsagslasagne som er noget ud over det sædvanlige. Har forberedt en til i aften, så jeg lover at vende tilbage både med billeder og med opskrift. Men sideløbende (og måske netop på grund af den übersunde vegetarkost) er jeg blevet BESAT af cookies. Chocolate Chip Cookies, Triple Chocolate Chip Cookies, Chokoladecookies og senest (taaa-daaa) Crinkle cookies med espresso og chokolade fundet på Sarahskager
Jeg siger jer de er gode!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar