mandag den 9. april 2012

Nedtællingen er begyndt!

Jeg har ikke været meget for at tælle dage i den her tid, men det er lige gået op for mig at der kun er 24 (!) dage til jeg får min mand hjem på leave. 24 magiske dage. Som de 24 første dage i december, jeg som barn tilbragte i evig spænding og forventningens glæde. Ja, faktisk præcis som dengang!

Så nu er det nu jeg overvejer hvordan nedtællingen skal foregå... Skulle man spise et lille stykke chokolade hver dag?
(ups, for sent. Byt lille ud med stort, og det har foregået alt for længe nu...)
Eller hvad? En gave hver uge, så spændingen er nemmere at holde ud?
Hvem laver lige en leave-kalender til mig?

2 kommentarer:

  1. Ihhh kun 24 dage.. Det er jo lige om lidt.
    Ville hjertens gerne lave en bette kalender til dig, men er blank for ideer hehe..

    Jeg tæller ned med dig!

    SvarSlet
  2. Dejligt! Nej, hvad mon der skulle være i sådan en leave-kalender? Voksbehandlinger og løbeture? Tror jeg slår det sammen og giver mig selv en shoppetur d. 20, så skal jeg have fint undertøj og sandaler :-)

    Tak fordi du vil være med til at tælle!

    SvarSlet