tirsdag den 20. marts 2012

Ting der gør mig glad

Vi har arvet denne fantastiske orange PH lampe. Den er simpelthen fantastisk! Og svigerfar har selvfølgelig sørget for matchende stofledning.
Og så faldt jeg over "Birdie"-krukken, som lige passer til alt muligt dejligt (læs: slik!)
IKEA-lampen som giver det hyggeligste lys - dog tænker jeg at foden skal sprøjtemales i en lidt mere passende farve - måske en pastel-mint-blå.
Kristian Vedel fuglene som er en bryllupsgave. Dem bliver jeg aldrig-aldrig-aldrig nogensinde træt af!
Praktiske kasser til sølle 22,- i IKEA. Synes de er enkle og smukke.
Print fra Zoo. Behøver jeg at sige mere?
Flotte bogstaver i ramme lavet af min dejlige veninde Trine Emilie (FlyvLilleFugl)
Violas nye wallsticker-højdemåler med de sødeste dyr fra Sebra
Min meget savnede mands fugle-samling!
Min sjove og herlige sparegris i støbejern. Købt på loppemarked i Amsterdam.
Min kaffe-pusher
Og min Stockholm-stol, der ikke skammer sig nede i kælderrummet længere! Bemærk også mit lækre tæppe, som er hjemmehæklet af min mor! Det var en samling ting, der gør mig glad herhjemme.

4 kommentarer:

  1. Hey din alt for lækre snack! du skal gøre sådan så man kan følge dig og omvendt.
    Kys Trine-Emilie

    SvarSlet
  2. Hej søde Trinemus!

    Jeg følger da dig! Kan du ikke følge mig?

    SvarSlet
  3. Fin wallsticker.. den har Viktor også. Kan dog se at du har sat den op helt nede ved jorden, og den starter da først ved 40 cm? :)

    SvarSlet
  4. Michelle - nej, det du kan se er et bord, jeg har skam målt 40 cm op og sat den der :-)

    SvarSlet